Martinus | Telekom | SPP | Hyundai: Čo spoločné majú príbehy 4 značiek?
Odvahu, ale najmä neustálu sebareflexiu, ktorá na prvý pohľad zvonku nie je vidieť. Ale až s ňou môže prísť úspešná zmena a schopnosť priebežne sa vyvíjať. Lenže na úspech neexistuje šablóna, návod, ani algoritmus, iba odvaha ísť vlastnou, nevyšliapanou cestou, čo netreba v žiadnom prípade brať ako frázu. Ako vybudovať úspešnú značku v turbulentných časoch, sa dozviete 16.5.2023 na konferencii Marketing RULEZZ Special: Brand Edition v 2. bloku -> Príbehy TOP značiek na Slovensku.
Martinus je TOP SK značka, lebo opakovane kraľuje rebríčkom najobľúbenejších značiek u nás. Ale pre marketérov je oveľa inšpiratívnejší dramatický príbeh značky Martinus, ktorá sa ako jedna z vedľajších postáv postupne prepracovala na piedestál, chopila sa žezla a udržanú získanú prestíž si dlhodobo udržuje. Ako, to vám na konferencii v úvode 2 bloku prezradí Michal Brat, Chief Brand Officer, Martinus.
Telekom je výrazná značka s bohatou históriou a výraznými komunikačnými skúsenosťami na každom trhu, kde pôsobí, ktorá tento rok na Slovensku spustila odvážny celospoločenský komunikačný koncept #Rešpekt. Ale môže mať komunikácia značky v neistých časoch zameraná na hodnoty aj komerčný úspech? Dvere k budovaniu hodnotovo orientovanej značky vám na konferencii pootvorí Petra Novotná, Head of Brand & Marketing Communication, Slovak Telekom.
SPP – Slovenský plynárenský priemysel, je značka, ktorá po karmickej zmene prešla z nevýraznej polohy do polohy spolutvorkyne budúcnosti, aspoň pokiaľ ide o čistú energiu. A to nie je málo, lebo nie je ľahké vybočiť zo zabehaných rutín. Pozornosť na priebeh úspešného prerodu značky vám na konferencii nasmeruje Ivana Zelizňáková, Head of Marketing, SPP.
Hyundai je značka, ktorá sa z tieňa dokázala dostať na výslnie a dnes predáva viac, ako jej ktorýkoľvek konkurent. Ale nie je to len o dobrom produkte, férovej cene, ale najmä o strategickej orientácii značky na zákaznícku skúsenosť. Čo to pre značku znamená mať odvahu byť pri ľuďoch čo najbližšie, vám na konferencii v závere 2. bloku prezradí Marek Kopča, Marketing & PR Director, Hyundai Slovensko.
Neváhajte, ak pracujete so slovenskými alebo zahraničnými značkami na Slovensku, určite príďte 16.5.2023 na konferenciu Marketing RULEZZ Special: Brand Edition načerpať inšpiráciu, silu o odhodlanie priebežne a trpezlivo budovať široko známu značku, ktorá časom začne „vytŕčať“ spomedzi ostatných. Využite ešte posledné voľné individuálne alebo firmené vstupy pri VIP stoloch.
Obrázok: Rulezz.sk