Mastercard: Storytelling je mŕtvy. Budúcnosť je "storymaking"
Tvrdí to Raja Rajamannar, CMO v spoločnosti Mastercard. Reklama je podľa neho mŕtva a keďže reklama je celá o storytellingu, tak aj storytelling je mŕtvy. Ešte pred 6 rokmi sa spoločnosť Mastercard rozhodla zmeniť stratégiu pri budovaní vzťahov so svojimi zákazníkmi a začala poskytovať exkluzívne zážitky, ktoré sú dostupné len jej zákazníkom. Vitajte vo svete storytellingu a nenechate si ujsť článok na portáli campaign, v ktorom Raja Rajamannar vysvetľuje, prečo presúva investície z klasickej reklamy práve do tvorby zážitkov.
“Advertising is dead. Advertising is all about storytelling, so I say storytelling is dead. The future is storymaking," Raja Rajamannar, Mastercard CMO, says https://t.co/Wdc7Vh1K70 pic.twitter.com/J3PvVe9NAX
— Campaign (@Campaignmag) September 20, 2019