Media marketing: Koľko času trávia ľudia sledovaním médií v roku 2019?
Viete, že dospelí v USA strávia v priemere 11 hodín a 27 minút sledovaním médií, ako TV, rádia, smartfónu, tabletu či PC? Pritom v roku 2015 to bolo „iba“ 9 hodín a 39 minút. Vyplýva to z infografiky tímu Famemasse, ktorú nedávno zverejnil portál SMT. Skutočnosť, že doba strávená s médiami u ľudí narastá a vyvíja sa v prospech smartfónov a sociálnych sietí, nie je až také prekvapujúce. Čo je oveľa zaujímavejšie je to, že takéto mediálne správanie sa dospelej populácie v USA sa výrazne mení podľa vekových kategórií – a práve to môže byť kľúčom pri tvorbe mediálnych a marketingových stratégií. Len taký malý príklad: kým ľudia vo vekovej kategórii 18-34 rokov denne sledujú TV necelé 2 hodiny a nad mobilom strávia 3 a pol hodiny, v prípade kategórie 50-64 rokov je to takmer 6 hodín pred TV a len necelé tri hodiny s mobilom. Celkom slušné rozdiely, no nie? Pozrite si prehľad aj ďalších zaujímavých zistení z infografiky Famemasse.