Metafora v reklame: Ako KIA ilustruje bezpečnostný systém cez skákajúcich psov

Metafora v reklame je vždy diskutabilná, keďže od publika vyžaduje určitú mieru sústredenia, pozornosti a porozumenia navyše. Tentokrát sa jej ale inšpiratívne zhostila značka KIA, ktorá prichádza s novým systémom Kia Forward Collision-Avoidance Assist. Tento systém dokáže zareagovať na prekážku na ceste a promptne zabrzdiť, pričom záleží na každej milisekunde. Ako však odkomunikovať tento benefit na trhu? Náročné. V printovej kampani Slow Dogs určenej pre nemecký trh značka KIA pomocou analógie ilustrovala dôležitosť reakčného času, lebo len milisekundy delia od seba nehodu a udalosť so šťastným koncom. A v hlavnej úlohe sa na miesto autmobilov predstavili... skákajúce psy.

Foto: www.adsoftheworld.com; Innocean