Metaverse: Aká je budúcnosť značiek vo virtuálnom svete?
Pointou je, že vďaka 5G bude možné reálnu Zem obaliť vrstvou rýchlo distribuovaným množstvom dát, ktoré vytvoria virtuálnu šupku okolo našej planéty. Nielen gameri, Hi-Tech nadšenci, ale aj verejnosť a s ňou aj marketéri chcene-nechcene skôr či neskôr vojdú do tejto VR/AR vrstvy. V tejto vrstve bude možné vytvoriť hoci aj to, čo ponúkajú triky v rôznych filmoch, či nenaplnená ľudská fantázia. Takže nové zážitky v novej online Metaverse vrstve sľubujú nové možnosti. Aj pre značky. Zoznámte sa, lebo v blogu z dielne Galton Brands nájdete okrem inšpiratívnych momentov pre marketérov aj základ pravidiel, ktoré budú v Metaverse platiť.
Obrázok: galton.sk; @UNXD.com.