Môžu sa do seba zaľúbiť boti? Valentínska kampani Unileveru ukázala, že áno
Táto neobyčajná kampaň bola postavená na experimente AI, na ktorom sa stretli dvaja boti – Sol z oblasti entertainmentu od Microsoft a Num, z oblasti vedy s platformou Amazon Lex. Ich konverzácia prebiehala v deň Valentína v Singapure a bola streamovaná online. Otázkou experimentu bolo, či sa môžu do seba zaľúbiť dvaja boti. A výsledok? Zo začiatku bola diskusia medzi Sol a Num strohá a predvídateľná, no po takmer 12 hodinách už začala dostávať intímny charakter, keď dokonca Sol zadeklaroval lásku k Num. A posolstvo kampane? Pokiaľ sa môžu do seba zaľubiť dvaja boti, je tu nádej aj pre všetkých nás ostatných. Treba si pozrieť anotáciu kampane z portálu Ad Age aj spolu s milý videom:) Túto vydarenú kampaň pripravila spoločnosť Unilever pre značku zubnej pasty Closeup v spolupráci s MullenLowe Singapore.