Môžu sa marketéri učiť od Andyho Warhola? Áno, môžu!

Jedným z jeho najdôležitejších posolstiev pre súčasných marketérov je poznanie, že úspech v tomto biznise je hľadaním rovnváhy medzi umením a vedou. Znie to síce ako klišé, ale treba si uvedomiť, že Warhol celý život úzko spolupracoval s kreatívnymi riaditeľmi, dizajnérmi a ďalšími profesionálmi z reklamy, pretože pochopil, že len prostredníctvom nich dokáže pochopiť publikum, ktoré chcel zasiahnúť. Ktoré ponaučenia si teda môžeme zobrať dnes od Andyho Warhola? Warhol bol „multichannel, vedel spolupracovať, porušoval pravidlá, miloval technológie a vždy ostal verný svojej DNA. Ak si prečítate článok v Event Marketer (3 min), rýchlo zistíte, že nadpis nie je žiadny clickbait:)