Nahradí digitálny marketing tradičný marketing?

Na túto otázku asi neexistuje univerzálna odpoveď, skôr by bola na mieste otázka – „kde je moje publikum a ako ho môžem zasiahnúť s marketingovým odkazom svojej značky?“ Keďže základným rozdielom medzi digitálnym a tradičným marketingom sú komunikačné kanály a spôsoby, akými sú vysielané marketingové posolstvá, je logické, že proti sebe zdanlivo stoja rôzne médiá a rôzne cieľové skupiny. Takže miesto dilemy tradičný či digitálny marketing by marketéri mali riešiť otázku – ako využiť obe taktiky pre efektívne dosiahnutie svojich cieľov. Čo však neznamená, že digitálny marketing ako taký neexistuje. Zaujímavá analytická úvaha pre všetkých fanúšikov i odporcov digitálneho marketingu na portáli B2C, z ktorej je dôležité upozornenie, že o tom, ktorý marketing je lepší ani tak nerozhodujú marketéri, ako skôr samotní spotrebitelia so svojimi zvyklosťami.