Najlepšie svetové reklamy k MDŽ: IWD 2021 #ChooseToChallenge
Ženské protesty na začiatku 20. storočia spustili v Európe zmeny, vďaka ktorým mali ženy u nás skôr volebné právo ako v pokrokovej Amerike. Aj keď si komunisti tento deň privlastnili a na dlhú dobu kontaminovali jeho zmysel, ten sa nezmenil. Aj po 110 rokoch je to stále príležitosť na zmeny stereotypov v spoločnosti. Zjednocujúci motív kampaní k MDŽ 2021 bol jednoduchý: #ChooseToChallenge, a preto sa výzvy kreatívne chopili aj veľké značky. Možno vás zaujme už samotné vyhlásenie výzvy, na ktorej sa podieľalo 90 ilustrátoriek z celého sveta. A možno to bude spoločnosť MARS s celosvetovou crowdsourcingovou kampaňou #HereToBeHeard za svet, v ktorom môžu prosperovať všetky ženy, alebo kampaň TikTok-u #WeAreHere, s cieľom pozdvihnúť hlas žien v hudbe. Nezaháľala ani IKEA, Lego, The Noth Face, ani OSN či ďalší. Ak ste lovci inšpirácií, určite si pozrite celý prehľad na portáli The Drum.
Ilustrácia: www.thedrum.com; IWD 2021 − 90 ilustrátoriek z celého sveta