Najúspešnejšie predikcie Marka Ritsona: Zlyhania známych značiek
Magazín Marketing Week už 10 rokov spolupracuje s Markom Ritsonom, jedným z popredných vedcov skúmajúcich marketing a pri tej príležitosti zverejňuje prehľady toho najlepšieho, čo Mark napísal.Ďalší z nich sa zaoberá jeho predikciami, v ktorých napríklad odpísal CocaCola Life sladenú stéviou skôr ako spotrebitelia. Na príklade zmrzliny Chokablok odhadol aj márne pokusy Tesca vytvárať svoje FMCG značky, Na základe teórie marketingu naznačil, že sa schyľuje k Brexitu a popísal aj pád Playbook tabletu (BlackBerry). Zaujímavé príklady aj so stručným zdôvodenením, prečo sa Markove proroctvá naplnili.
Foto: pixabay.com; TumisuNot only is Mark Ritson one of the most authoritative voices in marketing he can also predict the future. Sometimes. From the demise of Coke Life and Brexit to the failure of Tesco’s venture brands, here are the times his predictions proved right.https://t.co/RVneBqVY6F
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) December 13, 2020