Najväčšie OOH na svete: Ako Harry Potter ovládol Times Square
Návšteva reklamami vysvieteného Times Square v New Yorku v noci je vždy vzrušujúci zážitok. A teraz si predstavte, že 51 veľkoplošných panelov začne spoločne vysielať príbeh mladého čarodejníka Harryho. Vlastne si to nemusíte predstavovať, pozrite si to na 360° videu alebo aj čosi viac z pozadia kampane na portáli Adweek, teda ak ste tam neboli. Takto sa začala globálna kampaň na podporu divadelnej hry z Broadway: Harry Potter and the Cursed Child. Je to naozaj OOH kreativita vo veľkom, ktorá vzbudzuje aj veľké očakávania, lebo ako oznámila J.K. Rowlingová: „Sometimes, Darkness Comes From Unexpected Places.“
Here’s how Harry Potter used 51 Times Square ads to create one immersive theater: https://t.co/oktRluudkd pic.twitter.com/VAeU9RYbvI
— Adweek (@Adweek) October 12, 2019