Nastavil Snapchat základy AR tak, aby sa v tejto dobe brala vážne?

AR a AR filtre ešte stále prinášajú revolúciu do komunikácie, najmä ak ide o krásu, maloobchod a zábavu. Podstatné na AR ale je, že značky môžu k realite pridávať svoju vlastnú digitálnu vrstvu. Výhodou je práve tá bezdotyková digitálna vrstva, ktorá môže výrazne pomôcť maloobchodu po otvorení prevádzok v dobe koronavírusu. Technologický vývoj naznačuje, že lídrom v AR je Snapchat, ale ostatní giganti ako TikTok a Instagram sa snažia veľmi nezaostávať. Kanálov na komunikáciu pomocou AR je tým pádom viac a doba na využívanie tejto technológie už v dohľadnom čase lepšia nebude. Inšpirujte sa aj vy touto revolúciou, ktorá začala v roku 2015, hoci aj týmto videom o prvej AR reklame na Snapchate.

Obrázok: www.thedrum.com.