Natívna reklama: Úvod pre PPC marketérov
Spotrebiteľské priority sa s vývojom pandémie rýchlo menia, stúpa citlivosť ľudí, a preto značky musia viac zvažovať, ako zmysluplne komunikovať so svojim publikom. Natívna reklama má dnes v dobe zvýšenej konzumácie online obsahu potenciál zaujať publikum, doručiť mu správu, pričom zvyšuje konverziu a pomáha budovať dôveru značky. Až 71% spotrebiteľov tvrdí, že sa osobne identifikujú so značkou po zobrazení jej natívnych reklám. Možno ste na začiatku a neviete ešte, čo to je natívna reklama, nevadí. Je to platená reklama, ktorá formou, emóciou a funkciou zodpovedá médiám a platformám, na ktorých sa objaví. Takže nie je na čo čakať. Cestu na jej efektívne nasadenie a využívanie vám ukáže praktický guide SEJ, ktorý obsahuje aj kopu dobrých príkladov.