Nepodarená PR kreativita takmer zničila záujem o makové mafiny
Myslíte, že dobrej a odvážnej kreativity nie je nikdy dosť? Nepodarená PR kampaň Centra pre reguláciu chorôb (CDC) v USA vás presvedčí o presnom opaku.
CDC v snahe upozorniť na to, ako sa chrániť pred kliešťami zverejnila nedomyslený tweet, v ktorom na príklade makového mafinu upozorňuje, že kliešte sú rovnako veľké ako samotné makové zrniečka. „Dokážete objaviť 5 kliešťov na tomto mafine?“ pýtala sa šalamúnsky v tweete.
A výsledok? Žiadne zvýšenie záujmu o prevenciu pred kliešťami na stránke CDC, panika na internete z mafinov s kliešťami a krásny príklad, ako zavádzajúce prirovnanie a prehnaná kreativita dokáže zničiť čokoľvek – aj záujem o obľubené makové mafiny.