Neuromarketing: 3 slová na záver, ktoré zlepšia výsledky vašho e-mailu
O „otváračoch“ e-mailov sa toho popísalo veľa. Keďže výskumy hovoria, že dôležitý je okrem začiatku aj záver. Začiatky a konce sa najlepšie usádzajú v pamäti a preto môžu aj najlepšie ovplyvniť efektivitu, napríklad, reklamy v reklamných blokoch, ale aj e-mailov. Analýza vyše 350 tisíc e-mailových vlákien ukázala, že slová „ďakujem" a „ďakujem vopred" mali 62% odpovedí, kým tie bez „ďakujem" dosahovali iba 47% mieru odpovedí. Pozrite si zaujímavý blog o tomto doteraz nepovšimnutom fenoméne, v ktorom výsledky stručne zosumarizoval neuromarketér Roger Dooley.
How You Should Close Your Email to Get a Reply - just 3 words! #Neuromarketing https://t.co/KWTDu2znHg via @rogerdooley & @HungLee ‘s Brainfood
— Grant Clough (@granttclough) June 7, 2020
Foto/Obrázok na titulke: pixabay.com.