Neuromarketing: 5 základných spôsobov, ako ovplyvňovať spotrebiteľské správanie

Viete, že značky ako Coca-Cola alebo Ford už v 90-tych rokoch zakladali neurotechnologické centrá na spracovávanie marketingových výskumných štúdií? A že už v roku 2002 vznikla prvá neuromarektingová spoločnosť SalesBrain? Pokrok v tomto mladom marketingovom odvetví však pokračuje dynamickým tempom a kým v minulosti mohli nástroje neuromarketingu využívať prevažne veľké nadnárodné firmy, dnes po nich môžu siahnuť aj malé firmy či značky. Jedným z pekných príkladov je aj starší blog 2Stallions zdieľaný portálom Neuromarketing.co Rogera Dooleya. Ak sa nechcete nechať hlbšie vtiahnúť do princípov neura, tak vám potom stačí vedieť, že 5 efektívnych spôsobov, ako využiť neuromarketing pri ovplyvňovaní správania sa spotrebiteľov sú: dobrý obal výrobku, efekt limitovanej edície, multizmyslové stimulácie, úderné titulky a atraktívny web dizajn.

Ilustráci: 2Stallions, Neuromarketing