Neuromarketing: 6 spôsobov, ako ľudia robia rozhodnutia
Denne robíme množstvo rozhodnutí a možno vás prekvapí, že tieto rutinné procesy využívajú najmä to, čo sme sa naučili do našich desiatich rokov. Okrem toho naše reakcie a odozvy nie sú založené na skutočnosti, ale aj na fragmentoch niečoho, čomu aspoň trochu v niečom veríme. Preto fungujú reakcie ako reciprocita, autorita, príslušnosť ku skupine, ale aj konzistencia, prepájanie a konsenzus. Popri tom si mozog v rámci odozvy na zmeny v prostredí produkuje rôzne molekuly, ktoré ovplyvňujú momentálne alebo dlhodobé rozhodovanie (inak o jedle myslíte a sa rozhodujete, keď ste hladní a inak v sýtom stave). Blog na portáli SME vás navedie aj na ďalšie súvislosti a zdroje, preto je dobrý pre hľadačov ďalších neuroscience informácií.
Neuroscience and #Marketing: How People Make Decisions https://t.co/J99Tzqnzdd via @SMExaminer
— Michael Bell ?? (@staroneconsult) May 12, 2020