Neuromarketing: 67 spôsobov, ktoré môžu vylepšiť váš biznis
Čo myslíte, je dvojzmysel v komunikácii produktu užitočný? Alebo prvá cena, ktorú má zákazník vidieť, má byť nižšia alebo vyššia? A ako je to s vysokou frekvenciou reklám, môžu zvýšiť alebo znížiť pravdepodobnosť nákupu vašich zákazníkov? Kompletná encyklopédia obsahuje aj ďalších 64 marketingových periel vplývajúcich na myseľ a rozhodovanie spotrebiteľov s popísaným dopadom na marketing. To, čo zostavil Roger Dooley, vydá na jedno samostatné hodinové štúdium, ale prečo nie, keď sa to naozaj oplatí. Odporúčame.
Get to know some of these psychological nuggets and you’ll be boosting conversions in no time ?? https://t.co/XS3aX6x2Xx via @rogerdooley #behaviouralscience #neuroscience #marketing
— Turtl (@turtl) April 5, 2019