Neuromarketing: Ako prinútite vašich zákazníkov, aby klikli a kúpili

Prostredie marketingu sa mení s vývojom technológií a platforiem, čo umožňuje značkám zvyšovať predaj, image a konverzie bez navýšenia marketingových budgetov. Ide to aj vďaka inovatívnemu neuromarketingu, ktorý zvyšuje efektivitu komunikácie. Ak chcete vedieť, nielen čo je neuromarketing a pomocou akých techník sa robí, ale aj to, ktoré zložky ovplyvňujú nevedomé rozhodnutia vašich potenciálnych zákazníkov a kedy to firmy najviac využívajú, prečítajte si zhrňujúci blog, na ktorý upozornil neuromarketing.sk. Vec, ktorú môžete využiť okamžite je smerovanie pohľadu očí ľudí z publika na najdôležitejšiu oblasť vizuálu, a to tak, že doň umiestnite človeka, ktorý sa na to najdôležitejšie miesto pozerá. Súčasťou blogu je popis ďalších postupov a aj viacerých neuromarketingových prístupov svetových značiek: Coca Cola pomocou neuromarketingu vyvinula tretiu najobľúbenejšiu reklamu vysielanú počas Super Bowlu XLIII. a Volvo ich zase využil pri vývoji esteticky krásnych, elegantných áut.