Neuromarketing: Ako v AI teste obstáli plagáty známych letných festivalov?

Festivalové plagáty je komunikačný svet sám o sebe, kde doslova platí, čo je dovolené bohovi, nie je dovolené volovi. Že prečo? Lebo zavedené značky letných festivalov, ktoré majú chronicky známy termín, si môžu v komunikácii dovoliť to, čo nik iný – chaos. A čo na to povedali neuromarketingové testy podľa umelej inteligencie? Napríklad plagát Pohody doslova a do písmena prepadol z porozumenia obsahu. Ale pochváliť sa nemôžu ani festivaly ako OBSCENE EXTREME, Grape a ďalšie. Prečítajte si poučný blog pre všetkých kreatívcov a marketérov #4 zo série Skôr než povieš švec s komentármi neuromarketéra Mira Šveca. (Staršie blogy s neuromarketingovými AI testami slovenských kreatív sú tiež poučné: #1 – social media posty; #2 − billboardy; #3 – videá.)

Obrázok: www.ifocus.sk.