Neuromarketing: Ako zvýšiť záujem o vašu značku a váš web

Pozornosť vyberie vždy len jeden zrakový vnem. Toto je podstata úspešného marketingu. Pozrite sa na klasické optické ilúzie a táto skúsenosť vás predpripraví na ďalšie informácie, ktoré zmenia navždy váš marketing. Oba obrázky skrývajú 2 rôzne vnemy: Vľavo vidíte buď dve tváre oproti sebe alebo kalich a vpravo buď mladú alebo starú ženu. Nikdy vám do vedomia nevstúpia oba zrakové vnemy súčasne!

ako pracuje pozornosť?

A teraz môžeme prejsť k neuromarketingovým princípom, ktoré môžete využívať prevažne pri tvorbe webov a ich obsahu pre vašich (lokálnych aj globálnych) klientov. Aj keď rady pôsobia prosto, nenápadne, všetky rešpektujú schopnosť mozgu zameriavať pozornosť na jednu vec. Preto je aj v zmysle optických ilúzií najdôležitejšia jednoduchosť webu a jeho ľahká čitateľnosť a ďalej aj využívanie materinského jazyka, pútavé zabalenie produktov, či naliehavosť ponuky a šírenie pozitívnych emócií. V závere blogu nájdete aj prehľad neuromarketingových techník, ale to dôležité je na začiatku.