Neuromarketing: Čaká nás veľká revolúcia, vďaka novej technológii fNIRS
Skúmanie ľudskej konverzácie, alebo iných (doteraz) skrytých procesov, ktoré sa odohrávajú pri pohybe nebolo možné. Ale teraz, miesto 12-tonových zariadení fMRI (funkčná magnetická rezonancia), kde testovaný ležal nehybne, prichádza technológia fNIRS (functional near infrared dpectroscopy – meria zmeny odrazeného infračerveného svetla od okysličeného a neokysličeného hemoglobínu), pomocou ktorej sa budú dať skúmať ľudia v pohybe. Napríklad, nedávno sa ukázalo, prečo je komunikácia z očí do očí iná. Lebo poslucháč mikrokývnutiami dáva rozprávajúcej osobe najavo, že dáva pozor. Na horúcu novinku verejnosť upozornila agentúra Marketing Brainology.
Foto: wikipedia.com.https://t.co/APEJ6AvNkK
— Marketing Brainology (@marketingbraino) March 16, 2023
Conversations take a lot more effort than you think they do... read to find out more!#MarketingBrainology #Neuroscience #Conversation #Science #Social