Neuromarketing: Framing alebo ako rámce prednastavujú mozgy spotrebiteľov
Keďže mozog pracuje tak, že prepája a porovnáva, efekt rámcov (s ktorými následne prepája a porovnáva produkty) patrí medzi základné mentálne skratky vedúce k rozhodnutiu. O tom, ako využívať rámce v digitále, hovorí starší ale výborný blog, na ktorý upozornil neuromarketér Roger Dooley. Pomocou konkrétnych príkladov zistíte, ako rámce nevedome prednastavujú spotrebiteľa, aj ako fungujú. Niektoré vytvárajú pocit, že spotrebiteľ niečo nenávratne stráca, že o niečo prichádza, že niečo zmešká (FOMO marketing). Ale sú aj ďalšie, rozhodne tiež zaujímavé.
Digital Signage and the Framing Effect https://t.co/JBA225vnLb via @Kuusoft #psychology #neuromarketing pic.twitter.com/Uz78OxFLcN
— Roger Dooley (@rogerdooley) March 11, 2020