Neuromarketing: Nezabúdajte na hodnotovú motiváciu správania spotrebiteľov
Dnes, keď reklamy už bežne oslovujú spotrebiteľa cez emócie − vedú totiž k okamžitej spontánnej reakcii a sú aj bránou do pamäte, netreba zabúdať, že my ľudia máme dvoch riaditeľov: Okrem rýchleho emocionálneho máme aj pomalého racionálneho, ktorý zvažuje a ovplyvňuje naše rozhodnutia na základe hodnôt a zvyčajne zostáva v pozadí. Ale teraz, v pohnutej dobe, kedy emócie časom už odznievajú, sa do popredia dostávajú hodnoty. Aj tie, ktoré značky ponúkajú spotrebiteľom. Preskúmajte a znovuobjavte ľudský hodnotový motivačný systém ako aj hodnotovú segmentáciu spotrebiteľov. Oplatí sa. Budete môcť lepšie pracovať s hodnotami a aj ich lepšie distribuovať vašim spotrebiteľom.