Neuromarketing pre CX: Zákazník je na 1. mieste. Všetko ostatné je nepodstatné
V rozhovore, ktorý nedávno poskytol neuromarketér Roger Dooley pre platformu marketingovej automatizácie Engati, nenájdete konkrétne noty na úspech, ale len spôsob uvažovania o spotrebiteľoch. Všetko smeruje k tomu, aby značky odstraňovali akékoľvek bariéry a trenie zákazníkom na zákazníckej ceste. Tomáš Janovic ešte za socializmu napísal aforizmus: „Príklady tiahnu, kade ľahšie“, tak jeho kapitalistická parafráza hovorí, že aj vaši potenciálni „Zákazníci tiahnu, kade ľahšie“. Po osobnom predstavení celkom príjemné pohodové čítanie (pozeranie) o filozofii súčasného CX marketingu, aj z neuro-pohľadu.
@rogerdooley on using Neuromarketing for CX in this episode of Engati Engage.
— Engati (@getengati) April 17, 2020
Read here - https://t.co/4jVBG3auI4#Rogerdooley #brainfluence #speaker #neuromarketer #podcaster #technology #influencermarketing #engatiengage #leadershiptalks #thoughtleaders #AI #customerexperience pic.twitter.com/aLAUjttmIv
Foto na titulke: youtube.com; blog.engati.com.