Neuromarketing: Prečo nie sú očkovacie kampane úspešné?
V USA je zaočkovaných 63% dospelej populácie, u nás ešte menej, hoci v spotrebe antibiotík sme medzi prvými. Ale prečo je toľko ľudí nezaočkovaných? Aj keď odborníci tvrdia, že pandémia je informačný problém, poskytovanie ďalších informácií zaočkovanosť nezvýši. Kde je háčik? V emóciách! Ľudia vždy robia emocionálne rozhodnutia, ktoré si musia racionalizovať − tak totiž fungujú ich mozgy. Neuromarketér a stĺpčekár vo Forbes Roger Dooley poukazuje z hľadiska neuromarketingu na to, prečo nie sú účinné kampane, ktoré majú za cieľ presvedčiť ľudí na očkovanie vakcínou proti COVID-19.
Rogera môžete stretnúť na Slovensku 23. novembra 2021 na konferencii Marketing RULEZZ 2021: Ready for new marketing, kde vystúpi ako keynote spíker. Neuromarketing 2.0 coming soon!
Obrázok: www.neurosciencemarketing.comThe persuasion mistake #marketing specialists make about the Covid-19 vaccine, according to @rogerdooley. ? https://t.co/w2TyDRIZod @ForbesCMO #neuromarketing #neuroventas #NeuroDigitalMarketing
— Decoditive (@decoditive) September 24, 2021