Neuromarketing: Prečo nie sú očkovacie kampane úspešné?

V USA je zaočkovaných 63% dospelej populácie, u nás ešte menej, hoci v spotrebe antibiotík sme medzi prvými. Ale prečo je toľko ľudí nezaočkovaných? Aj keď odborníci tvrdia, že pandémia je informačný problém, poskytovanie ďalších informácií zaočkovanosť nezvýši. Kde je háčik? V emóciách! Ľudia vždy robia emocionálne rozhodnutia, ktoré si musia racionalizovať − tak totiž fungujú ich mozgy. Neuromarketér a stĺpčekár vo Forbes Roger Dooley poukazuje z hľadiska neuromarketingu na to, prečo nie sú účinné kampane, ktoré majú za cieľ presvedčiť ľudí na očkovanie vakcínou proti COVID-19.

Rogera môžete stretnúť na Slovensku 23. novembra 2021 na konferencii Marketing RULEZZ 2021: Ready for new marketing, kde vystúpi ako keynote spíker. Neuromarketing 2.0 coming soon!

Obrázok: www.neurosciencemarketing.com