Neuromarketing: Sila slova „novinka“ v marketingovej komunikácii

V marketingovej komunikácii sú dve silné slová: Zadarmo a novinka. Kým „zadarmo“ oslovuje chamtivosť a prináša dopamínom vyvolané potešenie z ľahkého zisku, slovo „novinka“ nie je až tak ľahko odčítateľné. Ale aj objavovanie nových zdrojov potravy máme hlboko zakódované evolúciou z dôb, keď naši pra-pra-...-prapredkovia boli zberači. Keď našli nový zdroj potravy, mozgy ich za to odmenili tiež dopamínom vyvolaným potešením. Keďže aj my, aj naši spotrebitelia, máme ešte stále rovnaké oblasti v mozgu, novinky či presnejšie - inovácie známych produktov - sú pre nás atraktívne. A ako môže toto neuromarketingové „zaklínadlo“ pomôcť vášmu predaju, to sa dočítate v blogu, ktorý dávnejšie napísal Roger Dooley a upozornil naňho portál neuromarketing.sk.