Neuromarketing: Top 10 hackov profilových fotografií založených na vede
Dnes, v čase sociálnych médií sa nikto nezaobíde bez „dobrej“ profilovej fotky. Tá môže byť ešte atraktívnejšia ak využijete niektorý z 10 neuromarketingových tipov, ktoré v blogu zhrnul neuromarketér Roger Doley. Ale je tu ešte upozornenie pre grafikov: Čo robí portrét skvelým portrétom, nemusí ešte zvýšiť efektivitu vášho reklamného vizuálu. Napríklad portrét ukazujúci ľavú stranu tváre je príťažlivejší, lebo ukazuje spontánne emócie, ale ľudia sa v reklamených materiáloch pozerajú o 20% dlhšie na pravú polstranu tváre, ktorá ukazuje hrané emócie ako hnev, čo je pri posudzovaní produktu pri modelke to najdôležitejšie.
Rogera môžete vidieť a počuť na Slovensku 23. novembra 2021 na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ 2021: Ready for new marketing, kde vystúpi ako keynote spíker. Neuromarketing 2.0 coming soon!
Foto: pixabay.com; Marielou LolilopWhere should your eyes be looking in your profile photo? Science tells you. https://t.co/FjeErwFnlI via @rogerdooley #socialmediatips
— Gaëlle Gosselin (@GaelleSA) October 25, 2021