Neuromarketing: Úvod do multisenzorického výskumu
Biosenzorický výskum je definovaný ako metóda skúmania signálov produkovaných ľudským organizmom, ktoré môžu odhaliť nevedomé procesy súvisiace s emóciami, pozornosťou, poznaním a či vybudením aktivity. Dosť vedy, ktorá je na pozadí neuromarketingu, dôležité je, že pomocou zaznamenávaných údajov počínajúc pohybom očí, cez zmeny výrazov tváre, srdcového rytmu, vodivosti kože po mozgové signály marketéri môžu lepšie poznať spotrebiteľa, to, čo si pamätá a ako sa následne rozhoduje. V blogu iMotions sa dočítate aj to, prečo sa robí multisenzorický výskum, porovnanie tradičných a bisosenzorických metód, ako aj niečo o dileme, či je lepšie robiť výskumy cez web alebo v laboratóriu.
Foto: imotions.comWhy do Multi-Sensor Research? Understanding cognitive-emotional responses that drive behavior brings great insight into your nonconscious reactionhttps://t.co/06teSnETzl#research #scienceandtechnology #neuromarketing #data pic.twitter.com/iABeRHegbe
— iMotions (@iMotionsGlobal) August 25, 2020