Neuromarketing v praxi: Pochopte, čo sa deje v hlavách zákazníkov

Myslíte si, že reklama na vás nefunguje? Že všetky rozhodnutia sú vaše vlastné a nikto s vami nedokáže manipulovať? Tí, čo ste videli prezentáciu neuromarketingového guru Rogera Dooleyho v novembri na konferencii Marketing RULEZZ 2021 vedia, že to tak nie je. Faktom je, že my všetci sme v skutočnosti tvory veľmi ľahko ovplyvniteľné a pokiaľ skúsení marketéri ovládajú niekoľko „neuro“ trikov a fínt, tak ľahšie docielia to, že váhajúci kúpia a tí nakupujúci nech kúpia viac.

To je základná pointa novej vzdelávacej aktivity z dielne Filipa Kunu a jeho tímu zo Strossle Slovakia, ktorý práve teraz spustili kurz a hru Neuromarketing v praxi. Ak teda chcete lepšie pochopiť, čo sa deje zákazníkom v hlavách a chceli by ste im predávať viac, zaregistrujte sa na stránke kurzu - je zadarmo, je rozdelený do 33 emailov a spolu bude trvať takmer 4 mesiace.