Neuromarketing: Viete, že príbehy synchronizujú mozgy? Upevňuje to vzťahy
Už dávnejšie sa ukázalo, že mozgy manželov, ktorých spája harmonický vzťah, sa synchronizujú. Podobne iný výskum ukázal, že hráči sláčikového kvarteta, ktorých spájal prednes a harmónia skladby, mali tiež všetci synchronizované mozgové vlny. A teraz sa potvrdilo, že keď jeden človek rozpráva príbeh a druhý ho aktívne počúva, jeho mozog sa synchronizuje s mozgom rozprávača. Ak nepočúva, mozgy nie sú v harmonickom vlnení. Na zaujímavý výskum upozornil neuromarketér Roger Dooley. Dodávame k tomu: Preto vypočuté príbehy rozprávané značkami majú tú schopnosť, že môžu vytvárať harmonický vzťah spotrebiteľa so značkou.
Foto: pixabay.com; NomeVisualizzatoStories Synchronize Brains @rogerdooley https://t.co/Jwy2DscIpj
— Guillem Feixas (@Guillem_Feixas) October 26, 2020