Neuromarketing: Zabudnite na zasielanie racionálnych správ
Kde všade sa v marketingu dajú využiť emócie? Odpoveď je jednoznačná, všade, kde sa len dá, dokonca aj v racionálnych správach. Aj tie musia mať v sebe zakomponovaný emocionálny zisk pre spotrebiteľa. Tento text sa raz a navždy vysporiadal s dilemou: „Čo rozhoduje o nákupe spotrebiteľa, dôvody alebo emócie?“ Pozrite si hlavné dôvody, prečo sú emócie dôležitejšie a predstavte si, ako vás poteší rast vašej značky, keď ju postavíte na piedestál vyskladaný z emócií. Na tento výstižný sumár upozornil verejnosť Roger Dooley, jeden z najväčších súčasných neuromarketérov na svete.
It's Time for Consumer Romance https://t.co/UrXpyxGA6H via @PeopleSci & @CharlotteBlank #psychology #loyalty pic.twitter.com/T2MY15YiRa
— Roger Dooley (@rogerdooley) July 25, 2019