New Age Marketing: Burger King využíva dopravné zápchy na predaj burgerov
„Enjoy the traffic jam,“ tak znie posolstvo nového marketingového projektu značky Burger King v Mexicu. Spomínate si na jednu z epizód seriálu Dva a pol chlapa, v ktorej Charlie Harper svojmu bratovi Alanovi radí, aby keď stojí v aute v zápche na ceste do LA, poskytoval cestujúcim v okolostojacích automobiloch masáže chrbta či prípadne predával šišky? A je to tu. Nápad pružne uchopila značka Burger King, ktorá v Mexico City predstavila novú distribučnú platformu Traffic Jam Whopper. Jej podstatou je využitie skutočnosti, že mnohí ľudia vo veľkých aglomeráciách trávia hodiny v dopravných zápchach, čo je vhodná príležitosť, ako ich osloviť s takým produktom, ako je BK Whopper. A to aj s pomocou bannerov v rámci aplikácie Waze a digitálnych billboardov pri hlavných cestných komunikáciách. Pozrite si krátku anotáciu tohto sviežeho marketingové počinu na portáli Ad Age a zistíte, že Nota Bene a Nový Čas nie sú jediné produkty, ktoré sa dajú ponúkať v zápchach v rámci dopravných špičiek.
Burger King's 'Traffic Jam Whopper' will come to you when you're stuck in gridlock https://t.co/UzoFGqjVpK pic.twitter.com/UO2gLEstJ3
— Ad Age (@adage) May 8, 2019