Nike v novej reklame vyzýva Američanov aby šli voliť a zmenili svet

Keď sa verejná mienka v krajine, ktorá nemá uspokojivého lídra, láme, vstupujú do hry aj značky, ktoré sa v poslednej dobe stále častejšie vyjadrujú k spoločenským témam a vynakladajú úsilie na zmenu sveta. Nike v tomto patrí medzi lídrov. Po smrti Georga Floyda spustila kampaň: „Nepredstierajte, že v Amerike nie je problém“ a teraz celou silou značky spolu s TOP športovcami vyzýva Američanov, aby išli voliť. Ale to nie je všetko. Dojednala im zľavy na dopravu, aby najmä tí chudobnejší nestratili cestou na ne veľa peňazí. Momentálne má v prieskumoch vyššiu podporu Joe Biden ako Donald Trump, ale to nestačí, lebo ľudia, ktorí podporujú zmenu, sa tak môžu uspokojiť, že víťaz a zmena sú jasné a môžu zostať doma. A čo vy, čo si myslíte, majú silné značky mať názor, ovplyvňovať spoločnosť a bojovať za zmeny?

Foto: youtube.com; Nike