Nissan mení logo: Moderne, ale napriek tomu v tradičnom japonskom štýle
Zmena loga globálnej značky vždy vyvolá rozruch a upúta pozornosť. Ale o to ide. Značka s kampaňou A New Day for Nissan vykročila smerom k moderne, ale nezabúda ani na svoje korene. V závere spotu vidíme červené logo, ktoré odkazuje na tradičné japonské remeslo zo 14. storočia − lakovanie. Počas 100 dní sa nanášajú vrstvy prírodného laku tvoreného zo živice a karmínu a následne sa vyrezáva na povrchu reliéf. Palácové/bytové doplnky vyrobené touto technológiou prislúchali najmä cisárom a dnes sú v Amerike vyhľadávanými zberateľskými kúskami. Skvelá exekúcia poňatá ako prírodná fantázia.
Obrázok: www.adsoftheworld.com.Look at the @nissan ad by @TBWA, United States: New Day for Nissan https://t.co/RQLvBDeuNt pic.twitter.com/FB0QuOJoYN
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) July 22, 2020