Nová kampaň od Respect APP je na zlý produkt. Aby sa nedostal do predajní

Reč je o „produkte“, ktorý sa nazýva „Daň z potravín“ a kampaň Slovenskej aliancie moderného obchodu od agentúry Respect APP sa zamerala na jeho „nedostanie sa“ do predajní. V podstate ide o reakciu SAMO na novú legislatívu, ktorou štát plánuje sankcionovať obchodné reťazce za nekalé praktiky, ktoré používajú voči výrobcom. Treba povedať, že spot splnil svoje poslanie, keďže jeho emočná kreativita je založená na vyvolaní hnevu voči predstaviteľovi „Dane z potravín“ a má potenciál dostatočne naštvať a vystrašiť bežného človeka. A teraz je na mieste zvedavosť, či príde odpoveď aj z druhej strany – nedávno v istom rozhovore v RTVS totiž zaznela informácia, že nemenovaný obchodný reťazec vyberal od výrobcov tzv. narodeninový poplatok - keďže tento reťazec bol na slovenskom trhu práve 10 rokov... V marketingu sa tomu hovorí vojna vnemov.