Nová reklama Frito-Lay v čase COVID-19: To nie je o značkách. To je o ľuďoch

Značka Frito-Lay je súčasťou koncernu PepsiCo a patrí medzi najvýznamnejších producentov a dodávateľov snackov v USA. Je zaujímavé, že táto reklama vznikla „inhouse“ a v centre jej pozornosti sú ľudia a nie samotná značka. Frito-Lay hovorí, že ľudia teraz potrebujú značky, ktoré majú konať v ich prospech, ale nemusia počúvať, ako by sa mali cítiť. Spoločnosť vytvára 3.000 nových pracovných miest, venuje 15 miliónov dolárov úsiliu o záchranu COVID-19, spolupracuje s charitatívnymi organizáciami pri zabezpečovaní stravy rodinám v núdzi a financuje testovanie vzoriek vírusov. Ďalší pekný príspevok v marketingovej komunikácii v týchto ťažkých časoch - na portáli Marketing Dive.