Nové AR trendy v zábave vytvárajú príležitosti aj pre značky

Augmented Reality (AR), to sú dnes nielen hry, vzdelávanie, cestovateľské či navigačné služby, ale aj marketingové nástroje, ktoré zdokonaľujú každý aspekt nášho života. Podľa posledných správ „AR Gaming Market“ narastie trh AR do roku 2023 o viac ako 280 miliárd USD. Takže to otvára veľkú príležitosť aj pre značky. A na ktorej z nových vĺn môže surfovať váš marketing? AR dokáže rozhýbať rodiny aj s deťmi a nemusí ísť len o hru Pokemon Go. Napríklad: Biba neuveriteľne rozširuje možnosti bežného detského ihriska.

Druhou veľkou cestou, po ktorej ide AR, je vytváranie nových svetov.

A tou treťou je schopnosť AR nahrádzať spoločenské, doskové alebo stolové hry, ktoré sú ešte stále veľmi obľúbené v každej domácnosti, a tiež to nemusia byť len Activity, Dixit alebo šachy.

A ak chcete viac podrobností o týchto troch nových trendoch zábavy, pozrite si celý blog na portáli Augmented Reality.