Nové trendy v obsluhe zákazníkov: Digitálne a hlavne bezkontaktné!

Friction, odstraňovanie bariér, je v Amerike veľká téma. Keďže je stále dosť spotrebiteľov, ktorí sa boja nákazy koronavírusom, výrazne sa mení spôsob interakcie so zákazníkmi v kamených prevádzkach. Neveríte? Tieto 3 príklady vás presvedčia: Spoločnosť Coca Cola v USA už upgradovala softvér v 10.000 nápojových automatoch. Na obrazovke sa teraz zobrazí QR kód, ktorí si spotrebitelia môžu naskenovať do svojich smartfónov, čím ho zmenia na diaľkový ovládač, získajú bezkontaktný prístup k funkciám automatu a môžu si načapovať nápoj, na ktorý majú chuť. Nemusia si sťahovať, ani inštalovať žiadnu aplikáciu. Upgrade, s ktorým prišla Coca Cola je len ďalším príkladom v rozmachu bezkontaktnej obsluhy. Mení sa zákazník a mení sa aj jeho obsluha.

Nedávno prišla spoločnosť SpeedPro s bezkontaktnou technológiou, ktorá umožňuje hosťom reštaurácií a barov bezkontaktne zadávať objednávky. (MARKETER!S o tom informoval v prehľade noviniek TOP e-commerce na základe pôvodného textu na portáli Small Business Trends.)

Rovnako učinila aj značka belgického piva Carlsberg. Tá pripravila online platformu, ktorá umožňuje bezkontaktne rezervovať, objednávať, aj platiť účty v prevádzkach, kde sa pivo tejto značky čapuje. (Anotáciu tiež priniesol MARKETER!S na základe originálneho textu na portáli Marketing Week.) Takže tu už nejde o náhodu, ale o výrazný bezkontaktný digitálny trend interakcie so spotrebiteľmi.

Foto: youtube.com; Coca-Cola Freestyle.