Nový trend v komunikácii z Cannes: Choroba a humor v kategórii Healthcare
V Cannes padlo ďalšie tabu: Keď je reč o chorobách, treba sa tváriť vážne! Doteraz sa v reklame s tématikou „healthcare“ využívali 4 základné situácie: Šok, strach, smútok, či popieranie. Piaty, smiech, zostal mimo. Ale smiech je najlepší lekár, čo sa prejavilo tento rok aj v Cannes Lions. V článku Adweeku sú vybrané 4 reklamy, ktoré spájajú choroby s humorom a vytvárajú základ pre nový komunikačný trend.
Poznámka kurátora:
Vizuál Biphentin The Screamer je hlavný obrázok postu. Kampaň na nový monitorovací systém hladiny cukru, ktorý ako prvý nerobí vpichy, Dexcom Ryan and Suzi prebiehala len na Spotify a v online rádiách. Nevynechajte vtipné prevedenie reklám Takeda Lighter Blue (popis v článku je slabý) a získajte predstavu o zdravom prúde v healthcare komunikácii.