O marketingových stratégiách alebo keď nemému ani vlastná matka nerozumie

Túto časť postrehov Petra Šeba z workshopu Byrona Sharpa by sme mohli kľudne nazvať 3 zlaté vlasy deda Vševeda alebo rovno 3 zlaté vlasy Byrona Sharpa. Sú to tri otázky (a aj odpovede), ktoré zazneli na Q&A session s Byronom Sharpom a jeho tímom z Ehrenberg-Bass Institute. 1. Ako vie aj malá značka s limitovaným rozpočtom rásť? 2. O čom hovorí pravidlo 95:5? 3. Funguje pri budovaní značiek aj šťastie, alebo je všetko založené na dátach? A čo na to Byron Sharp a jeho tím? To si už pozrite vo včerajších postrehoch na Peťovom LikedIn-e.

Keď si ich prečítate, možno vás tiež napadne slovenské krásne a pravdivé porekadlo, že nemému ani vlastná matka nerozumie. Alebo ako raz poznamenal írsky dramatik George Bernard Shaw: "Najväčším problémom komunikácie je ilúzia, že už k nej došlo" A v našej branži to dnes odborne voláme absencia budovania mentálnej dostupnosti:)