Online marketing: Remarketing dokáže zvýšiť konverziu až o 70%
Prečo je remarketing dôležitý pre e-shopy? Lebo len 3% z návštevníkov nakúpi a miera opustenia nákupného košíka sa pohybuje aj na úrovni 70%, z mobilov až 86%. Jednoducho ľudia nemusia prekonať bariéry sprevádzajúce nákup, či už ide o nepripravenosť na nákup alebo trenie vyvolané podmienkami vrátenia tovaru, cenou poštovného a balného, či ďalšími nákupnými komplikáciami. Keďže 30% zákazníkov vníma remarketing pozitívne, oplatí sa do neho investovať, ale je pritom potrebné dodržať 3 princípy, ktoré nájdete aj s ďalšími informáciami na portáli MJ.
A čo môže priniesť remarketing B2B značkám? Prehĺbenie záujmu spotrebiteľov o vás, vašu značku a jej znalosť, na čo potrebujete zopakovať najmenej 5-7 impresií. Remarketing vám pomôže aj vtedy, ak chcete zvýšiť engagement alebo konverzie cieľového publika, či minimalizovať stratu potenciálnych zákazníkov, informuje blog B2B Marketing Zone.
<4 Ways Remarketing Can Deliver Value to Your B2B Business by @LeadAgencyAU https://t.co/SjpQiLtssy #b2bmarketing #b2b
— B2B Marketing Zone (@B2bMarketingZ) June 14, 2019