Onomatopoje v reklame? Značka KFC predstavila „Noisy Chicken“
Započúvajte sa do novej reklamy KFC. Kreatíva prepojená s umením, rýchle strihy a zvukomaľba či onomatopoje. To sú hlavné stavebné prvky dvoch nových reklamných spotov značky KFC od agentúry Geometry Argentina. Ich pointou tentokrát nie priamo ponúkať do chrumkava kuracie kúsky, ale vytvoriť na ne u spotrebiteľov asociáciu prostredníctvom vybraných zvukových kulís – bubnového maršu či pukania balónov. Opäť zaujímavé prepojenie zvuku a obrazu pri budovaní esencie značky – na portáli ADWEEK.
KFC wants consumers to begin associating the reverberant bang of marching band drums and the pop-pop-pop of balloons with its crispy chicken. But how do you illustrate onomatopoeia without being too on-the-nose? https://t.co/UT2onLWLyM
— Adweek (@Adweek) September 30, 2020
Ilustrácia: YouTube, ADWEEK