OOH reklama: Dýchajúci billboard. Pozrite, čo dokáže smog urobiť s pľúcami!
Stále častejšie sa objavujú nebrandované „uvedomovacie“ kampane záujmových skupín, ktoré sa vo verejnom priestore snažia niečo zmeniť. Jednou z takých je aj kampaň The Billboard that Breathes. Mala viac ako 300 miliónov zobrazení a bola prezentovaná ako prípadová štúdia z Indie na konferencii o zmene klímy. Dýchajúci billboard upozorňoval na zlú kvalitu ovzdušia, ukazoval dlhodobý vplyv na pľúca a aj okamžitý stav smogu. Môžeme polemizovať o tom, či kampane, ktoré strašia ľudí, sú efektívne, faktom zostane, že v tomto prípade ide o veľmi názornú kreatívu a tak môžeme s radosťou povedať: „Ďalšia kreatívna lopata!“
View the @Jhatkaadotorg ad by Think Happy Everyday, India: The Billboard that Breathes https://t.co/hwT7HvB9QT pic.twitter.com/Umo3fUh0Gj
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) April 23, 2020