Palo Hapák o marketingu v politike: Vyhrávajú voľby skutočne iba emócie?
Áno aj nie. Každá politická kampaň musí obsahovať tzv. povinnú jazdu v komunikácii bez ktorej je odsúdená na neúspech. Čo musí brať marketér na zreteľ ak chce vybudovať u lídra autenticitu, uveriteľnosť, dôveryhodnosť či konzistentnosť? Zároveň je veľmi dôležité určovať témy kampane. V relácii Bez cenzúry sa na túto tému rozprávali Fedor Flašík s Palom Hapákom, odborníkom na reklamu a komunikáciu a kurátorom portálu MARKETERIS.sk.
V rozhovore sa okrem iného dozviete: Ako vizuálne a komunikačne pôsobila táto posledná kampaň? V čom robia marketéri, ale aj politici najväčšiu chybu pri komunikácii? Je slogan, posolstvo napr. z billboardu dôležité a platí: „Nemáš billboard, neexistuješ!“? Prečo sú v posledných rokoch politické kampane veľmi vážne až konzervatívne? Do akej miery má zasahovať marketér v rámci komunikácie a vizuálu do intergrity politika? Sú dnes sociálne siete dôveryhodné pre voliča? Je v politickom marketingu dôležitá znalosť značky? Aký je rozdiel v komunikácii pre parlamentné voľby a pre prezidentské voľby?