Peter Šebo: Ak chceme byť lepší, trendy musíme využívať rýchlejšie, ako ostatní

Keď Peter Šebo z TheMarketers.biz pred viac ako 10 rokmi prišiel s myšlienkou usporiadať konferenciu Internet RULEZZ pre marketingovú branžu s názvom „All about Facebook“, zdalo sa nám to ako dobrý nápad. Nakoniec, prišlo na ňu vyše 300 účastníkov a všetci dnes vidíme, kam Facebook odvtedy posunul marketingovú komunikáciu. A teraz tu máme dynamický TikTok a s ním ďalší nápad – online konferencia zo série RULEZZ „All about TikTok“. Prečo si opäť myslíme, že aj tento nápad je super, to už nájdete v krátkom rozhovore s Petrom.

TAKŽE PREČO?

Je to veľmi jednoduché. Facebook a Instagram sa pravdepodobne dotkli svojho stropu, rýchlo sa menia cieľové skupiny ako aj spôsoby tvorby a konzumácie contentu. To všetko sú trendy v online svete, ktoré sa dajú pomerne jednoducho odsledovať. No v marketingovej branži to nestačí, je dobré ich aj aktívne využívať. A keď chceme byť lepší ako konkurencia, musíme na tieto trendy nabiehať rýchlejšie ako všetci naokolo. A presne o tom je dnes TikTok. Všade na nás vyskakuje, rastie počet jeho používateľov, no jeho využitie v marketingu je stále ešte niekde na začiatku. Tento trend už pomaly prichádza aj k nám a naším zámerom je, aby naši marketéri aj ľudia v agentúrach čo najefektívnejšie spoznali možnosti TikToku pri tvorbe marketingových stratégií a budovaní značky.

ČO TO BUDE ZNAMENAŤ PRE PROGRAM KONFERENCIE A KOHO UVIDÍME?

Na konferencii chceme odprezentovať najlepšie kampane, komunikácie a nápady, ako využiť TikTok v marketingu. Chýbať nebudú konkrétne prípadové štúdie, ale aj zamyslenie sa nad tým, ako dnes TikTok mení celý svet. Nie len ten reklamný, ale napríklad aj ten hudobný. Účastníci sa dozvedia o komunikácii značiek ako Nivy, Podravka, Letisko Košice, Hyundai, alebo o projekte Biela pastelka a ďalších. Z médií nebudú chýbať tie aktuálne najúspešnejšie na Slovensku: Startitup, TV JOJ, Európa 2 či Emefka a ich TikTok „tvorcovia“. Okrem prednášok sme do programu zaradili aj dve inšpiratívne panelové diskusie: „TikTok a marketing“ a druhú „TikTok a médiá“. Aj od nich si sľubujeme veľa zaujímavých myšlienok a tiež možnosť zapojiť sa priamo online účastníkom prostredníctvom otázok na Slido.

PREČO BUDE MARKETING RULEZZ ŠPECIÁL „ALL ABOUT TIKOK“ LEN ONLINE?

TikTok je ideálny pre malé aj veľké firmy, je finančne nenáročný, vyžaduje si len dobrý nápad a chuť niečo vytvoriť a chceme sprístupniť skúsenosti a znalosti čo najväčšiemu počtu záujemcov na Slovensku aj mimo Bratislavy. Preto sme aj cenu lístka nastavili tak, že to môže naozaj dovoliť akákoľvek firma na Slovensku. Viac info na www.tiktokrulezz.sk.