Peter Šebo o Marketing RULEZZ 2023: Celá branža potrebuje BACK TO THE ROOTS!
Celá naša branža dnes potrebuje návrat k tomu, čo v marketingu naozaj funguje. Aj preto je hlavnou témou tohtoročnej najväčšej výročnej marketingovej konferencie Marketing RULEZZ „Back to the Roots“. V krátkom rozhovore s Petrom Šebom, programovým lídrom konferencie, už nájdete všetko podstatné.
TAKŽE EŠTE RAZ: PREČO TENTO ROK „BACK TO THE ROOTS“?
Svet sa obrátil naruby... Pandémia, vojna, energetická kríza, rastúce úrokové sadzby, obrovský nárast inflácie, tlak na marketingové rozpočty a ceny, nestabilita a neistota. Práve preto nastal čas vrátiť sa späť k tomu, čo v marketingu a reklame naozaj funguje - aj v týchto ťažkých časoch. A na Marketing RULEZZ 2023 chceme ukázať, ako na to.
ČO TO BUDE ZNAMENAŤ PRE PROGRAM KONFERENCIE A KOHO TENTO ROK UVIDÍME?
Opäť siahame po tom najlepšom, čo aktuálny marketingový svet ponúka. Žijúca legenda Les Binet z UK, ktorý sám seba označuje za „milovníka Excelu“, hoci je spoluautorom napríklad aj legendárnych vianočných reklám pre John Lewis či modernej metriky Share of Search. Na nedávnom festivale v Cannes predstavil výsledky skúmania (ne)efektivity influencerských spoluprác a vo svojich výskumoch sa tiež pozrel na vzťah sily značky a cenotvorby.
Horúcou novinkou je, že okrem neho privítame aj profesorku Magdu Nenycz-Thiel z Austrálie, ktorá pôsobí v najväčšom marketingovom inštitúte sveta Ehrenberg-Bass pod vedením dnes už tiež legendárneho Byrona Sharpa. Je spoluautorkou marketingových bestsellerov z dielne tohto inštitútu ako napr. How Brands Grow 2 a už na jarnom Brand RULEZZ ukázala, že má čo povedať aj nášmu trhu, keď bola jednou z najlepšie hodnotených spíkeriek celej konferencie.
Chýbať nebudú ani TOP slovenské značky, inšpiratívne kampane, desiatky spíkeriek a spíkrov, workshopy s focusom na konkrétne témy ako ESG, nové (krátke) mediálne formáty či boj o pozornosť používateľov či AI. Celý program bude pritom rozdelený do 4 hlavných tematických blokov: Best o Effective MARKETING, Best of Effective CHANNELS & TOOLS, Best of Effective BRANDS, Best of Effective DIGITAL. Tu si prídu na svoje všetci od marketingových riaditeľov, stratégov či brand manažérov až po špecialistov v oblasti digitálu, reklamy, marketingu i médií. A popritom bude vytvorený priestor aj pre brandžové témy z dielní ADMA, APRSR a IAB Slovakia, ktoré predstavia novinky vo svojom odvetví marketingu a komunikácie a prinesú tak medzi marketérov svoje vlastné pohľady témy a mnohé ďalšie.
INFLÁCIA A RAST CIEN VŠADE OKOLO... AKÝ TO BUDE MAŤ DOPAD NA KONFERENCIU, ČI UŽ NA CENY VSTUPENIEK ALEBO NA SAMOTNÚ REALIZÁCIU KONFERENCIE?
Napriek tomu, že ceny okolo nás rastú, vrátane nákladov na samotnú konferenciu, rozhodli sme sa pre netradičný krok. Do konca júla si môžu naši návštevníci v rámci „Super Early Birds“ kúpiť lístok dokonca výhodnejšie ako pred rokom.
Pri skupinových objednávkach ponúkame ďalšie zľavy a bonusy, preto veríme, že Stará tržnica v Bratislave sa 22. 11. sa opäť na deň stane epicentrom marketingu na Slovensku, kde privítame 600 najdôležitejších ľudí našej brandže naživo a stovky ďalších na livestreame.
Keby sme to mali zhrnúť, tak to bude jedna nadupaná konferencia, 3 stages a jedna poriadna afterka aj s vyhlasovaním Digitálnej agentúry roka. Jednoducho, budú tam všetci a my už sa na to teraz tešíme. Dúfame, že aj že tento rok 1000+ offline + online účastníkov zažije inšpiratívny deň plný užitočných informácií, inšpirácie a networkingu. Už 22.11. v Starej tržnici v Bratislave. Viac informácií na našom webe www.marketingrulezz.sk.