Peter Šebo v Singapure: Ostrý ako Sharp a tvrdý ako „evidence based marketing“

Viete, čo sa stane, keď sa stretnú Austrálčan, marketingové zákony a Slovák v Singapure? Nie, nie je to začiatok vtipu. Je to začiatok série autentických postrehov z exkluzívneho marketingového workshopu EBI, ktoré stoja za prečítanie.

Áno, Byron Sharp, workshop o vedeckom marketingu a Peter Šebo sa naozaj stretli na jednom mieste – v Singapure. A výsledkom je a bude séria Petrových krátkych postrehov "PETER ON BRANDS" priamo z tohto prestížneho workshopu o efektívnom marketingu z dielne Ehrenberg-Bass Institute.

A už prvý deň Peter začal hneď z ostra: AK BY MAL GEORGE WASHINGTON LEPŠÍCH DOKTOROV, MOŽNO BY ŽIL DODNES... „Keď George Washington ochorel, "liečili" ho prikladaním sušených chrobákov na krk, kloktaním octu, dávkami preháňadiel, dvomi klystírmi... a púšťaním žilou päťkrát za 10 hodín, čím stratil viac než 50 % krvi. Môžeme povedať, že ho nezabila choroba, ale vtedajší doktori. A to mal pôvodne len zapálené hrdlo...“ Tak znie jeho prvý marketingový postreh na LinkedIn.

No a aká mediálna skratka z toho vyplýva? No predstavte si, že ako agentúra prídete na tender a spýtate sa potenciálneho klienta, či chce dva klystíry alebo radšej efektívne budovať svoju značku? Ťažká otázka, však? Jednoducho manažérske rozhodnutie:)