Peter Šebo z MARKETERS: Digital RULEZZ sa mení na Marketing RULEZZ
Peter začínal ako redaktor rubriky o online marketingu v mesačníku Stratégie, kde aj naštartoval prvé slovenské konferencie o internetovom a mobilnom marketingu Internet je Sexy či MMMMX. Po odchode zo Stratégií ostal presvedčený, že digitál má budúcnosť a tak spoločne s ďalšími branžovými partnermi postavili na platforme TheMarketers.biz základ nových konferencií pod značkou RULEZZ. Medzitým Peter stihol založiť aj šikovnú digitálnu agentúru PS:Digital a dnes po 15 rokoch v biznise je Peter stále aj programovou a organizačnou dušou konferencie Digital RULEZZ. Tá v tomto roku zmenila názov na Marketing RULEZZ a v krátkom rozhovore s Petrom sa dozviete aj to, že prečo a ako bude prebiehať.
TAKŽE PREČO?
Máme za sebou, myslím, že veľmi úspešných 10 rokov RULEZZ konferencií, ktoré vyvrcholili na jar tohto roka livestreamom Digital RULEZZ - Best of the Best s takým keynotom, ako je Les Binet. Keďže sa však za dekádu stala z RULEZZ konferencií najväčšia marketingová akcia na Slovensku s viac ako 750 účastníkmi, rozhodli sme sa koncept Digital RULEZZ posunúť ďalej. A keďže je dnes digitálny marketing súčasťou takmer každej kampane, prirodzene nám z toho vyšlo Marketing RULEZZ. Na digitál a nové trendy v marketingu však budeme aj naďalej veľmi dôrazne dbať pri koncipovaní programu.
AKO SA TO PREJAVÍ V PROGRAME KONFERENCIE A KOHO TENTO ROK UVIDÍME?
Tento rok ideme s heslom "Ready for NEW MARKETING?". Dôvod je ten, že korona veľa vecí zmenila. A nie len v marketingu, ale aj v našich hlavách. Ľudia trávia oveľa viac času online, spotrebiteľské správanie sa neustálymi lockdownmi a obmedzeniami dosť radikálne upravili a celkovo nálada na trhu je iná ako pred koronou. A na toto musia reagovať aj značky a marketéri. Kto nebol online, "naučil" sa to za pochodu. Kto si myslel, že len s elektronickými médiami (TV, rádio, internet) si v komunikácii nevystačí, zrazu nemal príliš na výber. A kto sa spoliehal, že jeho pozícia je v danom segmente neotrasiteľná, sa možno nechal predbehnúť mladším a dravejším rivalom, ktorý sa na danú situáciu lepšie a rýchlejšie adaptoval. Aj preto headlinerom tohto ročníka bude opäť zvučné meno svetového marketingu. Tentokrát sme však siahli po inom pohľade na marketing a spotrebiteľské správanie, keďže táto dnešná nová marketingová doba si vyžaduje aj nové prístupy a paradigmy. Viac už prezradíme v najbližších týždňoch.
A čo sa týka ostatných častí programu, Marketing RULEZZ 2021 bude rozdelený do tematických blokov tak, aby si každý našiel svoju tému a v nej získal maximálne množstvo informácií a inšpirácie pre svoju ďalšiu prácu. Účastníci sa môžu tešiť napríklad na blok PR RULEZZ, Inspiration RULEZZ ale napríklad aj Small-budget RULEZZ či špeciálny blok venovaný pohľadom CEO dôležitých slovenských značiek na smerovanie marketingu a komunikácie. Blok Digital RULEZZ bude samozrejme aj naďalej ústrednou témou celej konferencie.
NA MIESTE JE PRIRODZENE AJ OTÁZKA - BUDE MARKETING RULEZZ NAŽIVO ČI ONLINE?
To v tejto chvíli nevieme ani my, ale pripravujeme všetko tak, aby sme sa 23.11.2021 stretli v čo najväčšom možnom počte opäť v Starej Tržnici v Bratislave. Všetky naše skúsenosti z posledného obdobia totiž poukazujú na fakt, že živé prednášky, networking a konferenčná atmosféra sa nedajú suplovať žiadnym iným spôsobom. Do úvahy pripadá samozrejme aj hybridná konferencia, kedy určitý počet ľudí privítame naživo a zvyšok si bude môcť vychutnať prednášky a workshopy cez živý prenos. A nakoľko to ale nezávisí od nás, sme pripravení aj na livestream v RULEZZ kvalite, ako sme ho realizovali na jar. Uvidíme, no už teraz sa tešíme, že na Slovensko opäť prinesieme nové inšpirácie a užitočné informácie pre celú marketingovú brandžu.