PIAF18: Bodovalo 7 našich agentúr, najviac shortlistov má TRIAD a Effectivity
Na shortlisty Prague International Advertising Festival (PIAF) sa dostalo 7 agentúr s 15 prácami. Najviac, po štyri shortlisty, získal TRIAD a Effectvity POWERED BY PUBLICIS. Dva si domov vezie Istropolitana Ogilvy a Wiktor Leo Burnett. Po jednom sa ušlo aj agentúram THIS IS LOCCO, MUW Saatchi & Saatchi a MADE BY VACULIK. Naši najlepšie obstáli v kategóriách Media Engagement a Flash Impact, v oboch so 4 shortlistami. Pozrite sa, kto z ocenených a ako sa pochválil na sociálnych sieťach.
TRIAD
Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Istropolitana Ogilvy
THIS IS LOCCO
V MADE BY VACULIK a MUW Saatchi & Saatchi sa so shortlistom z PIAF nestihli pochváliť, lebo boli zaujatí prezentáciou prác prihlásených na Zlatý klinec.